Thursday, April 28, 2011

~RINDU~

Seronok membaca segala isi luah rasa di blog seseorang


Tetapi mengapa tetiba2 pandangan dirasakan makin kelabu


Owhh ada air mata yg menitis laju..


Runtun hati mendgr lagu yg diputarkan di dlm blog itu


Semakin lama pandangan semakin kelam..


Rindu itu mencengkam jiwa..


Menggetar rasa.. dan air mata makin lebat turun sama lebatnya dgn hujan yg membasahi bumi


Ku rasakan aku sudah cukup kuat dan tabah


Rupa2nya tidak.. bila rindu itu datang, tidak dpt ku tahan2


Sudah 5thn berlalu...


Aku merintih kesayuan.. kerinduan sama seperti 5thn dahulu


Dimana aku menangisi kehilangannya seorang diri


Menangis dalam tidurku... bimbang akan menganggu tidur si dia


Andaiku tahu aku tidak berkesempatan bertemu dgnnya diakhir hayatnya


Tidak sesekali akan kutinggalkan dia..


Akan ku mohon izin suamiku membenarkan aku menghabiskan sisa2 masa yg ada dgnnya


Sungguhpun begitu aku berterima kasih kerana memberikan ku peluang


Bersama-sama dgnnya di kebatasan waktu..



No comments:

Post a Comment